Contact - offices

Czy witryna mobilna Twojej firmy jest gotowa na dotyk klientów?

 

 Nowy, wspaniały świat dotykowych urządzeń mobilnych.

Aby dostosować model biznesowy do przyzwyczajeń i zachowań konsumentów mobilnych warto zacząć od podstaw – od stworzenia mobilnej witryny internetowej. Wprawdzie brzmi to jak oczywista oczywistość, ale jest prawdziwym wyzwaniem wymagającym interdyscyplinarnego zespołu. Tradycyjne strony internetowe oglądane w różnych urządzeniach mobilnych są zazwyczaj przyczyną frustracji użytkowników i porzucenia wykonywanej czynności.

Urządzenia mobilne, w szczególności smartfony, stały się pierwszym masowym narzędziem osobistym – medium komunikacyjnym, asystentem, centrum rozrywki, zakupów. Aby nadążyć za nowym stylem życia kształtowanym przez urządzenia mobilne i zdalny dostęp warto zauważyć następujące trendy i zjawiska - Face-down life-style, Multi-screen, BYOD – bring your own device.


Bezpłatny raport "Czy witryna Twojej firmy jest gotowa na dotyk Klientów?" zawiera m.in.:

  • Analiza 3 mega-trendów: Face-down life-style, Multi-screen, BYOD
  • Jak powstaje witryna mobilna? Metodyka Outbox.
  • Dobre praktyki dla mobilnych witryn rekomendowane przez Google
  • Ranking producentów urządzeń mobilnych
  • Ranking modeli urządzeń mobilnych
  • Responsive Web Design trendem roku 2013 wg Mashable.com
  • HTML5 – przyszłość mobilnych witryn i aplikacji

 

Wypełnij formularz, aby otrzymać raport bezpośrednio na skrzynkę email: