Contact - offices

Czy polskie banki są społecznościowe?

Polska branża bankowa wciąż szuka sposobu na znalezienie wspólnego języka z użytkownikami największego serwisu społecznościowego świata - Facebook.com.

Na tle innych branż zaangażowanie fanów stron instytucji finansowych wypada najsłabiej. Spośród 16 najważniejszych branż na polskim rynku banki plasują się na ostatnim miejscu pod względem zaangażowania fanów mierzonego wskaźnikiem Social Interaction. [...]

Jakie metody marketingu usług finansowych na Facebook sprawdzają się najlepiej? Czy dominują pozytywne czy negatywne emocje? Kto zyskuje, a kto traci? Dlaczego rower jest kluczem do sukcesów BGŻ w social media?


Bezpłatny raport "Czy polskie banki są społecznościowe?" zawiera m.in.:

  • analizę działań marketingowych banków na Facebook
  • 2 wykresy
  • 2 tabele
  • opis metodyki pomiaru

 

Wypełnij formularz, aby otrzymać raport bezpośrednio na skrzynkę email:

 

 

Patroni medialni: Miesięcznik Bank, aleBank.pl, Bankier.pl, Internet Standard, prnews.pl.